zaterdag, mei 23, 2015

Flowers for sale - Sakura collection 2015 Magnolia

Flowers for Sale is ten stempel uit de Sakura collection 2015 van Magnolia. Meteen toen ik 'm zag wist ik dat ik 'm wilde hebben. Hier gecombineerd met Tilda uit een eerdere collectie.

Ook nog even vermelden dat ik met de kaart met Tilda bij de gazebo winnaar ben geworden bij Marvelous Manolia en in de top 3 ben gekomen bij Midweek Magnolias en in de top 5 ben gekomen bij de eerste challenge van All About Magnolia blog en daar ben ik best wel een beetje trots op.

De kaart van vandaag heb heb ik gemaakt naar het voorbeeld van Janet Blaauw (later meer hierover) en is voor de verjaardag van m'n zus, ze is 25 mei jarig.








Wat ik gebruikte voor de kaart:
De stempels op de voorkant zijn van Magnolia
De tekststempels zijn van Noor!Design
Het design papier is van Maja
Kraftpapier van Joy
Doohickey basis vintage square, Butterfly en Tildaticket
Ronde Mal binnenkant is van Noor!Design
Alles gekleurd met Ranger Distress inkt (markers, pads en refills)
Het patroon/template van de kaart is gemaakt door Janet Blaauw

Bedankt voor je bezoekje en ik hoop dat je het een leuke kaart vindt.

Challenges waaraan ik wil meedoen:




8 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! En de afdrukjes zijn ook erg mooi, een schattig plaatje bij elkaar, Riet.

Ellen zei

Wat een schitterende creatie daar zal je zus enorm blij mee zijn !
Heel erg bedankt voor het meedoen aan de challenge bij TFMC
Lieve gr, Ellen

Janny zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor je zus Riet, en wat leuk dat je met ons meedoet met TFMC, heel veel succes liefs Janny

Nadell zei

Love it. Thanks for playing this with us at "All About Magnolia".
Hugs Nadell

Lisanne zei

Hele mooie kaart Riet! De stempel heb je prachtig gekleurd en wat leuk gedaan met de 'chocolaatjes'

Knutselgroet Lisanne

hanap zei

Your card is really lovely.It is a great idea for the birthday gift.
hana

Evie zei

This is so gorgeous. Such lovely design and fab coloring!
Hugs. Evie

Helga zei

Wunderschöne Arbeit - Summer Dream !
LG Helga