zaterdag, januari 03, 2015

Mijn 6 favoriete kaarten van 2014

In willekeurige volgorde hieronder de kaarten die ik zelf heb uitgekozen als 

mijn favorieten van 2014

Allemaal kaarten met Magnolia's Tilda. Heel af en toe gebruik ik andere stempels, maar in de meeste gevallen wordt het toch altijd Tilda, die de hoofdrol speelt. Ben nu eenmaal fan! 



Een zomers kaartje met allemaal zelfgemaakte bloemetjes, leuk om te doen.





Een Kinder kerstkaart, met binnenin een paar gestempelde kaartjes om zelf te kleuren.
Verstuurd naar de (klein)dochter van m'n zus






Kaart met de eerste serie van de Doohickey club


Kerstkaart met lekker veel frantage. Heerlijk spul om mee te werken

Tot slot een pop up kaart,  er kwamen er veel langs op de blogs en FB, ontzettend leuk om te maken en om te sturen!



En dan nu aan de slag in 2015 en ik heb me wel voorgenomen om eerder te beginnen met kerstkaarten.

Fijn weekend en bedankt voor je bezoekje

Lieve groet,





1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby