maandag, oktober 20, 2014

Herfstkleuren

't Is volgens de kalender al een tijdje herfst, het weer is er nog niet naar, maar de herfstkleuren komen al wel tevoorschijn. Bij de herfstkrans, die ik een tijdje geleden maakte, heb ik nu vandaag een cadeau doosje gemaakt (voor een bon of klein cadeautje) in bijpassende kleuren.



Het model van het doosje gemaakt met een DutchDooBaDoo template. Eerst getekend en daarna uitgeknipt. Vervolgens designpapier (BoBunny) erop geplakt en versiert met herfststansjes Autumn van Joy, herfstblad en paddenstoel. Die heb ik flink bewerkt met distress inkt om mooie diepe herfstkleuren te krijgen (bedankt Joyce Martens voor de inspiratie). Het stempeltje is ook ingekleurd met distress inkt en is van Magnolia.



Zag net op internet dat er een Herfst challenge is bij HobbyVision, dus daar ga ik inschrijven.


Ik hoop dat je 't leuk vindt, bedankt voor je bezoekje en tot  volgende keer!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

SUPERSSS!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Gorgeous Riet
love it
hugs Tamara

Yvonne zei

Wat een gave creatie, leuk dat je mee doet aan de challenge bij HobbyVision.
groetjes Yvonne