vrijdag, oktober 31, 2014

Happy Halloween

Happy Halloween

Vorig jaar al maakte ik het zwarte envelopje tijdens een Tim Holtz workshop. Nu pas heb ik er een halloween kaart van gemaakt  met een Tilda en zet hem ook maar op m'n blog en kan ik meedoen aan de challenge zwart, wit en 1 andere kleur..



Wat ik gebruikte voor de kaart:
2 stempels van Magnolia, Ladybug Tilda en Magnolia Pirate Note (2010)
Sterretjes Nellie Snellen stansjes
Spellbinder label stans voor Tilda is opgeplakt
Letters BOO Vintage market strip Tim Holtz
Tim holtz (Ranger) zwarte cardstock, stencil en witte distress inkt voor het envelopje)
Tilda is ingekleurd met Copics.
Zwart en rood lint had ik nog.
De kaart ligt op een zwart/wit plastic boodschappentasje
dat toevallig in de buurt lag.


De afbeelding staat (vandaag alleen) als header op m'n FB pagina omdat het precies vandaag Halloween is. Leuke, gezellige, schrikaanjagende dag nog en tot gauw!



3 opmerkingen:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Fabulous pocket card
hugs Tamara

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Lovely and Funny card, very cute. Thanks for sharing with us at Simply Magnolia Challenge.
Hugs Betty