zondag, juli 06, 2014

Tilda gaat vissen

Met stempel Tilda gone fishing was ik vrijdag begonnen met een nieuwe kaart. Op zaterdag kwamen de nieuwe Magnolia Doohickeys aan en ben ze dan ook maar meteen gaan gebruiken op de kaart.




Tilda is gestempeld op Terschelling aquarelpapier glad 300 g
met Archival black
Tilda is gekleurd met Distressmarkers en re-inkers
Het designpapier is van Pion (incl. de uitgeknipte vlindertjes)
De uitgeknipte visjes komen van een clearstamps stempelset van Noor-Design: under the sea
Hekje en tekstbord zijn oude doohickeys
Golven, geel blad en groene waterplant zijn nieuwe doohickeys
De vorm van de kaart is een mal van GoKreate
Alles bij elkaar vond ik het wel een leuk geheel zo.
Ik hoop dat je het een leuk kaartje vindt :)


Fijne zondag nog en tot gauw

Riet



5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Riet, supermooi.
Liefs van Anita

JOKE zei

Een heerlijke zomerkaart Riet! Geweldig e details, er is genoeg op te zien!!!
Liefs Joke

jolanda zei

prachtige kaart.
Moet toegeven dat ik de nieuwe mallen vind tegen vallen.

Riet Kamstra zei

Bedankt voor je berichtje Jolanda, Joke en Anita.

Ik moest er ook aan wennen Jolanda, ze zijn toch heel anders dan de 'oude' doohickeys. Maar nu ik ze aan het gebruiken ben ga ik ze toch steeds mooier en leuker vinden.

gr. Riet

Karen zei

I love this!!