woensdag, mei 21, 2014

Tilda with Cockadoodledoo the Rooster

Hier ben ik weer eens op de blog. Alle ziekenhuisonderzoeken zijn nu achter de rug. Maandag 26 mei terug voor de uitslagen.

Inmiddels zitten we toch weer een paar dagen op de camping. Mooi weer, maar vannacht ook een onweersbui.

Gisteren een tag gemaakt met:

Tilda with Cockadoodledoo the Rooster - Animals of the Year Collection 2014

Een super leuke stempel vind ik dat. Beperkte knutselmiddelen op de camping, dus het is CAS geworden, Clean and Simple.



Het donkergroene papier is van papicolor,
De grote hexagon mal is van Tim Holtz Sizzix, evenals de grote tag.
De wolk is een Magnolia Doohickey en
de tekst erop is van Noor design.
Het kippengaas stempel is ook van Magnolia.
Tilda en kip zijn gekleurd met Copics.
De tekststempel geembossed met WOW Burgundy red.
Het verendotje had ik nog.

Challenge waaraan ik wil meedoen:
Creashop Duymelot: wedstrijd mei 2014 CAS
Stamp and Create with Magnolia: Challenge #36: CAS
Inky Chicks: Challenge #29: Clean And Simple

Ik hoop dat je het een leuke tag vindt en tot gauw!

Lieve groet,
Riet


7 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan, Riet
Super geslaagd kaartje! En ik ga voor je duimen de 26ste! Xxx

Anoniem zei

Wat een lieffie!
Creatieve groetjes, Gaby

Marrie zei

Hallo Riet,

Wat een leuke tag is dit en die stempel wat is die lief he het is wel mijn favorite stempel van de nieuwe serie.
En ik hoop dat je goed nieuws krijg de 26st in het ziekenhuis.

Lieve groetjes Marrie

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Gorgeous tag,lovely stamp
fabulous colouring
hugs Tamara

Céline zei

fab tag, love the design
hugs
céline

Helga zei

Wow - wunderschöne Karte - colorierung perfect !
LG Helga

Sylvia zei

HOi Riet,

Wat een schitterende kaart zeg! Prachtig kleurwerk en dat met het kippengaas, fantastisch gewoon!! Super leuk dat je meedoet aan de Challenge van Duymelot ;).

Lieve groetjes
Sylvia