zaterdag, maart 22, 2014

Zo vrij als een vogeltje in de lucht.

De laatste paar dagen hebben we hard gewerkt in de tuin om de boel een beetje op orde te krijgen voordat het camping-seizoen weer begint. Ook een bezoekje aan het tuincentrum gebracht en daar wat leuke spulletje voor Pasen ingeslagen. O.a. eitjes, veertjes en witte druifjes en daar samen met een paar magnoliaatjes Paasversieringen van gemaakt in glazen vaasjes. De vlindertjes zijn van Pion










Ook ben ik eindelijk eens echt aan de slag gegaan met de Pan Pastels en de serie stempeltjes van Stempelglede, die ik alweer een tijdje geleden had besteld.

Een achtergrond gemaakt van 2 kleuren Pan Pastel 
580.5 Turquoise en 
430.3 Magenta Shade 
en omdat ik nog niet zoveel sponsjes e.d. heb, aangebracht met een propje zachte tissue van AH. Daarna de buitenste rand gestempeld met 1 van de stempeltjes van Stempelglede met Memento black. Het vogeltje heb ik ook ingekleurd met Panpastels (een beetje naar het voorbeeld op de verpakking) en wat witte accentjes aangebracht met een molotov one4all acrylic marker. Daarna het geheel gefixeerd met spray: Ghiant Fix Basic. Al deze spullen komen van Hobbycompleet De Duif in Leeuwarden.


En nu nog een weekendje lang WK schaatsen kijken, nee niet in Heerenveen, maar lekker lui voor de buis.

Fijn weekend, liefs en tot gauw!




5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw wat staat dat supergezellig zo Riet, ik vind het top.
Liefs van Anita

Marleen zei

Super leuk gedaan Riet!
Groetjes, Marleen

Ellen zei

Wat top gedaan Riet...echt gezellig en een super leuk idee!
Liefs Ellen

Helga zei

Die Idee mit den Gläsern und Tilda drinnen ist fantastisch !
Liebe Grüße
Helga

Janny zei

Na lange tijd bezoek ik je blog weer eens, en wat is dit leuk zeg, ik ga het na-apen van je als je het goed vind liefs Janny