dinsdag, januari 21, 2014

Tilda with heart arrows

De tijd vliegt en februari staat al weer bijna voor de deur. Op zoek tussen m'n Magnolia stempels naar 1 van m'n favorieten van vorig jaar: "Tilda with heart arrows"

En ik besloot om met deze super leuke Valentijn stempel  eens een tag te maken. Wat ik er allemaal voor gebruikte staat onder de foto's.














  • stempel: Tilda with Heart Arrows Magnolia with Love collection 2013
  • papier: Magnolia ….Romance….
  • Doohickeys Dragonfly en grote scallop cirkel
  • Rondje en scallop rondje van Sizzix
  • Kleine blaadjes bij de roosje zijn van Marianne design
  • Roosjes (opgerold) gemaakt met Die-namics stansje en roosjes gekleurd met distress inkt
  • Hoekstansje weet ik de naam niet meer van ('t is zwart metaal)
  • Tekststempel Joy NOOR design 6410/0018
  • Plakparels, lintjes en hartje (Action) had ik nog. 
  • Tilda gestempeld met Stazon Timber Brown op Terschelling Aquarelpapier glad en gekleurd met       distress inkt.
  • Verder gebruikte ik nog Stampendous Frantage en witte gesso.


  • Bedankt voor je bezoekje en ik hoop dat je het een leuke tag vindt .
    Lieve groet en tot een volgende keer, 



    6 opmerkingen:

    Anoniem zei

    This is stunning, so delicate and pretty, very sweet
    Hugs Julie P

    Anita Meijer zei

    Wauw zo mooi weer Riet, wat een beauty.
    Liefs van Anita

    ANJA 3D zei

    Schitterende Tag. Mooi zachte kleuren. Prachtige details. Tilda heb je heel mooi ingekleurd. Alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes, Anja

    Marleen zei

    Hoi Riet,
    Wat een prachtige kaart en wat een schitterende creaties staan er op je blog. Ben gelijk volger geworden!
    Groetjes Marleen

    Márcia Kamano zei

    Hello Riet ....
    Very delicate colorful, loved it!
    Hugs from Brazil

    Alexandra♥ zei

    Wow, this tag is so delicate and beautiful!!! Your cards are fabulous Riet! Nice to meet you :)

    P.S. I'm your newest follower