maandag, maart 11, 2013

Mijn tweede Workshop Monique Lokhorst en Angela van Dorp voor Doe@Ding

9 Maart: Tweede workshop gedaan bij Monique en Angela in het Atlas Hotel in Spijkenisse. Was weer een hele belevenis en ook weer iets leuks gemaakt. En ohhhhh wat was het druk in het hotel en gezellig! Eerst bij Monique het inkleuren van de Magnolia met distress inkt en markers. Echt een van de leukste dingen (voor mijzelf dan) om te doen in het hele proces. We gingen ook aardig wat kleuren mengen en het haar (wat ik 't moeilijkst vind) ging ook goed.


Bij Monique vandaan verhuisden we naar de tafel van Angela. In t' begin zat ik wat te knoeien met de lijm (sorry Angela ;( maar daarna ging het een stuk beter. Het lukte niet om het hele werkstuk af te krijgen binnen de gestelde tijd en nu ben ik thuis, na alle drukte van de verjaardag lekker op m'n gemakje het werkstukje aan 't afmaken. Later vandaag en anders morgen meer foto's en het eindresultaat.

Lieve groet,








3 opmerkingen:

JOKE zei

Nou Riet, niet alleen de haren zijn goed gelukt hoor...geweldig ingekleurd....
Ik ga de 23ste een workshop van Monique volgen bij doe@ding, hoop ook een beetje te leren inkleuren met distress...
Ben erg benieuwd naar je kaartje....
Liefs Joke

Riet Kamstra zei

Bedankt Joke en ja, leren doe je wel hoor bij Monique. Goed dat ik even kijk, er moeten nog stickles op de tulp!

Anoniem zei

Hoi Riet fijn dat je het naar je zin heb gehad.
En wat was het druk hé !
Maar wat heb je tilda mooi ingekleurd echt schitterend!!!!!
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man

groetjes Jannie