donderdag, februari 14, 2013

Happy Valentines Day - Tim Holz Distress Ink

Happy Valentines Day om mee te beginnen, en meteen m'n nieuwe volgers hartelijk welkom heten op m'n blog. Bedankt en ik ben heel blij met jullie!

Eindelijk eens de kleurenkaart van Ranger distress ink gedownload. Ingekleurd en gelamineerd. Nu kan ik met de markers (of de navulflesjes) een beetje inkt aanbrengen op de gewenste kleur en het na gebruik zo weer afvegen. Tilda Hiding Heart moest eraan geloven als oefen object :)

De Spellbinder floral oval heb ik uitgestanst uit papier van Coredinations, een soort schuurbare cardstock. 'Sand it, Tear it, Emboss it, Love it' staat op het onderste randje  and I love it! Prachtig papier en verkrijgbaar in zoveel mooie kleuren:  'color core cardstock'

Morgen ben ik er weer met een nieuw DT project (nee, geen kaart) voor het challenge blog van Tilda's Town. Fijne Valentijnsdag nog en tot morgen,

Riet

 




L1130979

Zoals je ziet zijn sommige vakjes nog leeg. 
Die kleuren heb ik nog niet :(






Geen opmerkingen: