maandag, december 10, 2012

Joyeux Noel

Joyeux Noel en nieuwe Tree topper

Met een nieuwe stempel ben ik aan de slag gegaan met het idee in m'n achterhoofd dat er iets metallic achtigs bij moest komen (voor een challenge bij CMC). Ook erbij een Tim Holz snijmal, die ik nog niet heb gebruikt. Noel is hier de vrij grote tekst en die ben ik gaan embossen met wit en zilver poeder. Magnoliapapier met kruissteek tekst had ik nog en samen maakt het dus de perfecte kerstboodschap. De klimop (van Marianne Design) heb ik gestanst uit metaalachtig groen papier en het resultaat zie je hieronder.

Ook heb ik van een stempel, gewonnen bij Midweek Magnolia's, een nieuwe treetopper gemaakt. De houten ster en het magnoliapapier kocht ik bij Miekelotte tijdens de laatste KreaDoe in Rijswijk.  Meteen vijf sterren gekocht om thuis te versieren en hier zie je hoe het geworden is. En wat is er nou leuker in de top, dan zo'n schattig engeltje van Magnolia..... Hark now here the Angels sing........ Oh ja, Starlight Tilda zit op een wolk,  Doohikey: Flag and Cloud.



Gebruikte materialen:
Papier: witte(Bazzill) en kraft (Joy)
Magnolia Designpapier Rood en A Christmas Story Winter Angels
Stempels Magnolia
Met strik is nieuw en komt eraan
Met ster van serie Merry Little Christmas: Starlight Tilda
Tim Holz die Vintage Noel
Marianne Design Klimop stans
Magnolia Doohickey Flag and Cloud
Copic markers om de stempels in te kleuren
Lintje had ik nog
witte gesso

Ik hoop dat je't leuk vindt wat ik heb gefabriceerd, ik vond 't leuk om te maken.

Groetjes, Riet








5 opmerkingen:

Teresa zei

These are both beautiful. xx

Elizabeth zei

Beautiful creations- both of them! I love the new stamp, it's perfect for christmas too! Hugs, Elizabeth

Karin zei

Wat een prachtige creaties Riet, Tilda met de strik om vind ik superlief!!
Nog bedankt voor je bezoekje aan mijn winkeltje!!
Groetjes Karin

BoelieBlog zei

Hoi Riet,
Allereerst weer heel erg bedankt voor je hartverwarmende berichtje op mijn blog! Dat heeft me echt goed gedaan en ik heb je advies opgevolgd en ben inderdaad nog een beetje gaan knutselen. Het ging niet allemaal goed, maar ik was er wel door afgeleid.
Wat hebben jouw hondjes een prachtige hoge leeftijd bereikt! Als ze inslapen zonder "hulp" door ouderdom lijkt me ook erg, maar ergens zou ik dan misschien wel opgelucht zijn zelf die beslissing niet te hoeven nemen.
Al zou het natuurlijk niets afdoen aan het verdriet en gemis.
Ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt dat een dier uit ouderdom zelf heen gaat. Dus een echt oordeel kan ik er niet over geven.

Dan even terug naar je blog en de prachtige nieuwe creaties die je gemaakt hebt. De kaart met de grote tekst vind ik prachtig! Ik hou van de traditionele kerstkleuren en ik vind Tilda prachtig ingekleurd, mag ik vragen hoe je dat wit zo mooi krijgt?
De ster vind ik ook erg leuk geworden. Het is een schattig plaatje! En ook weer prachtig gekleurd!
Heel veel groetjes en ik kijk weer uit naar je nieuwe creaties,
Esther

Patricia St Martin zei

Just wonderful card. Thanks for joining us at Color Me Creative. Good luck on the Challenge. We love seeing all the wonderful creations.
Hugs, Patricia