woensdag, september 26, 2012

Kerstkaart in niet traditionele Kerstkleuren

Kerstkaart in niet traditionele kerstkleuren.
Bij de challenge van het KreatejaDT blog was de opdracht een kerstkaart te maken met de kleuren roze, paars en een tikkeltje zwart.
Ik denk dat ik wel aan de voorwaarden heb voldaan om mee te doen met de challenge.
De kerstboom zit behoorlijk onder de sneeuw toch ;)
De stempels JOY en hulst (Eline's huis Marianne Design) heb ik gedaan met stazon jetblack en ook een paars en roze bloempje toegevoegd van Wild Orchid.
De ronde stempels en sneeuwvlokjes gestempeld met dusty concord (distress ink)
Paars cardstock en 2 soorten designpapier uit een kerstserie van Magnolia met paarse accenten.
Ook Tilda met kerstboom (Tilda with fir) is een stempel van Magnolia.









wat ik nog meer gebruikte:
Magnolia Doohickey Doily
TimHolz Sizzix Die sneeuwvlokken
Poststempels Marianne Design
Plustertex sneeuw gemaakt met heattool

Maak een kerstkaart.
Met als extra uitdaging ....
hij moet gemaakt worden in de kleuren roze / paars MET een vleugje zwart.

Challenge 13  KrejatejaDT blog

Bedankt voor je bezoekje en ik hoop dat je het een leuke kaart vindt en misschien ook wel een berichtje wilt plaatsen

gr. Riet



4 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Riet , ik vind je kerstkaart voor onze challenge helemaal top ! Wat een lieve Tilda heb je er voor gebruikt en mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

Paula zei

Mooie kaart en leuk dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
Groetjes paula.

Pam Sparks zei

so pretty Riet! lovely coloring and designing!

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Riet, en wat een prachtige kleuren heb je hiervoor gebruikt!