maandag, juli 02, 2012

Kleurenchallenge "Elke Kaart een Feestje" - Let's rock around the Clock tonight

This card I made for my niece who wants a party, because she passed her exams at school and she can use it as invitation. Also entered for a colorchallenge: uitdaging 121: green, purple, turkoois.

Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor uitnodiging voor een nichtje die geslaagd is en een feestje geeft. Ook ga ik meedoen met de kleurenchallenge van

UITDAGING 121

Kleurenuitdaging met als OPTIE:
 "Mag ik deze dans van je"

Kiezen uit drie kleurencombinaties en ik heb gekozen voor Turkoois, Appeltjesgroen en Paars







Boodschappenlijstje / used items:

Stempel: Happy Tilda van Magnolia
Poststempels van Eline's Huis (Marianne Design)
Witte Cardstock van Bazzill
Designpapier van Basic Grey: paperpad Indie Bloom
Clock van Tim Holz
Spellbinder Nestabilities: ovals en scaloped ovals(op de voorkant van de kaart)
Doohickeys van Magnolia: heartswirl en clover (ook op de voorkant van de kaart)
De stempels heb ik ingekleurd met Ranger Distress Inkt
De tekstjes heb ik zelf gemaakt op de computer

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Riet


2 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Riet en die lieve Tilda's swingen de pan uit:-)
Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke

Renata van Miltenburg zei

Enig zoals ze rond de klok dansen! Super leuke tekst bij het thema en leuk zoals je de 3 stempeltjes zo verschillend hebt ingekleurd.

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata