vrijdag, januari 20, 2012

Kleur, daar word je vrolijk van

Allerlei kleuren wol, restjes en wat nieuwe bollen moesten er vandaag aan geloven. Overal op de blogs kom ik ze tegen, leuke gekleurde granny's. Beschrijvingen gegoogeld en hier en daar zaten er nog behoorlijk wat verschillen in. Toen ben ik maar aan de slag gegaan met de eenvoudigste methode en er zijn er nu zes klaar. Weet alleen nog niet precies hoe ik ze aan elkaar zal gaan bevestigen en hoeveel ik er zal maken. Het voordeel van dit haakwerkje is dat ik er ontspannen bij zit en meteen tegelijkertijd de tenniswedstrijden van de Australian Open kan volgen :)

Tussendoor ook nog wat doosjes gemaakt en een kaart met het uiltje uit 't boek van Eline's winter huis.

Moet ook weer eens wat meer in beweging komen. Morgenochtend naar de voetbalwedstrijd van Jaime en 's middags als 't een beetje goed weer is op de fiets een rondje om de Rotte!..... of een iets korter trajectje, want 15 km is misschien wel een beetje veel voor de 1e keer weer!
















Groetjes en tot gauw!


Geen opmerkingen: