dinsdag, december 27, 2011

Stempels Eline's winter huis

Vanonder de kerstboom kwam tijdens het uitpakken van de cadeautjes een stempelset van Eline's (winter) huis tevoorschijn en ook het boek.
Daar was ik echt blij mee en ben maar eens aan het oefenen geslagen. Lijkt allemaal zo simpel maar wil je het goed doen, dan vereist het toch wel een beetje oefening om er handigheid in te krijgen (vind ik ;)


De set met winter/kerst stempels en een acryl blok had ik afgelopen zomer al gekocht, maar nog nooit iets mee gedaan. Hieronder de eerste probeersels op wat restjes scrapbook papier.
Het grote hert/eland/moose staat op grauw papier en daar vond ik het 't beste op gaan.


Nu heb ik een bruin en een rood stempelkussen (Stazon heet het geloof ik) en nu ben ik benieuwd of het ook op katoenen stof kan.

De amaryllissen, die in het kertboeket zaten, dat we vorige week kregen, waren tijdens de Kerstdagen op z'n mooist! Wel een foto waard vond ik :)


Tot gauw!


Geen opmerkingen: