woensdag, december 07, 2011

Sneeuwpopjes met een boodschap

Sneeuwpopjes met een boodschap: "My hometown where my heart belongs". En die stad is Rotterdam, de stad waar we al zovele jaren wonen en waar onze kinderen zijn geboren en opgegroeid! Eerste Kerstdag zijn we weer met z'n allen bij elkaar. Ik kijk er naar uit!


De sneeuwpopjes, hoe kan het anders gezien alle vorige berichtjes, ook weer uit het boekje "Tilda's Kerstideeen". Kan ik gewoon geen genoeg van krijgen, want ik vind het allemaal even leuk. Bij de kerstman, die ik een tijdje geleden heb gemaakt, wil ik ook nog een paar 'kerstelfjes' maken, maar dat is nog niet helemaal zeker, want er staat nog zoveel op het programma :-).




3 opmerkingen:

Esther zei

Prachtig groetjes esther.

Kiki zei

Hallo Riet,

wat heb je allemaal een prachtige spullen gemaakt zeg! ik was je blog even kwijt vandaar dat ik niet veel reageerde!

maar echt heel erg leuk geworden allemaal. zal er super uit zien zo'n tilda kerst huis! met al die leuke versieringen!

Groetjes Kiki

Anoniem zei

Wat ben ik weer trots op mijn zus! Zoals gewoonlijk in één woord prachtig