maandag, december 12, 2011

De kerstboom staat en nieuwe cupcakes gebakken


De kerstboom staat weer voor een aantal weken. Dit keer met totaal andere versieringen dan voorgaande jaren. Komt natuurlijk door de Tilda-tic, waar ik al een poosje last van heb :)

Later meer, want de cupcakes moeten uit de oven !!!!!!

1o minuutjes later .................

En hier zijn ze dan, meteen ook maar even op de blog :)



Ze zijn wel aardig gelukt. Nu moet de topping er nog op, maar dat doe ik later vandaag, want die moet gemaakt worden met slagroom (volgens het recept van Honig). 't Was dus weer een complete verpakking met de meeste ingredienten in de verpakking!


En zo moeten ze eruit komen te zien!



3 opmerkingen:

Anoniem zei

De boom is byzonder en erg mooi.
Hoeveel van die cupcakes heb je al op??
XX Babs

Riet Kamstra zei

Te veel en toen voelde ik me even niet zo lekker! hahaha. De helft is nu nog over.

Irma zei

hoi hoi wat gezellig een nieuwe blog leuk dat je mij gaat volgen ik ben jouw volger ook geworden want wat ik zag op jouw blog bis helemaal mijn ding,
groetjes irma