vrijdag, november 25, 2011

Pakketje Kertballen breien van Funky Tyger

Het pakketje van Funky Tyger om kerstballen te breien is gistermiddag aangekomen. Natuurlijk kon ik het niet laten en heb al een beginnetje gemaakt met de eerste kerstbal.
De wikkel om de bollen wol is voorzien van een plaatje met een aantal kerstballen, gebreid door Arne en Carlos en op het bijgeleverde patroontje staat een mooie ster, te zien op de tweede foto. Weet nog niet of ik die ga inbreien of opmazen. Daar kan ik nog even over nadenken, want ik ga eerst de tweede sok afmaken :)



Het worden wel luxe kerstballen want ze worden gebreid van REN NY ULL, Fins voor zuiver scheerwol (denk ik) en ik stak m'n neus even in die bol en ........ je ruikt het schaap :) Ook de bijgeleverde vulling voor de kerstballen is van schapenwol!


Een pakketje dus vol mooie natuurlijke producten!







Geen opmerkingen: