donderdag, december 01, 2011

Lastig klusje

Momenteel bezig met een lastig klusje. Jongste dochter kocht vorig jaar een lekker warme wollen trui. Op die trui een capuchon en daar gaat het om. Dochterlief wil de capuchon eraf hebben. Eigenlijk wel jammer maar het ding is lastig onder een jas, omdat de trui is gebreid van vrij dikke wol. "Doe hem niet meer aan zo, dus kijk maar of je er iets mee kunt". Toen heb ik er toch maar de schaar in gezet en ben aan het uitrafelen geslagen. Of het nog goed gaat komen weet ik niet, maar ik blijf proberen er iets van te maken. Gelukkig had ik nog een paar breinaalden nr 5 en daar ben ik nu mee bezig. Later meer hierover.......



De trui is van Replay, best een duur merk en toen ik eens aan de binnenkant van de trui ging kijken zat er ook een etiketje in met de tekst: Made in China. Nu ik dat gezien heb lijken die tekens, die met witte wol op de trui zijn geborduurd ook wel een beetje Chinese tekens :)

L1110149


Geen opmerkingen: